۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۲۱

استاندار البرز:

طرح ارتقای جایگاه زنان در استان البرز حمایت می‌شود

طرح ارتقای جایگاه زنان در استان البرز حمایت می‌شود

کرج - استاندار البرز گفت: به جد از اجرای طرح تاب آوری اجتماعی و ارتقای جایگاه زنان در استان البرز حمایت می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیزاله شهبازی در مراسم انعقاد تفاهم نامه دو جانبه اجرای مرحله سوم طرح تاب آوری اجتماعی در استان البرز که روز دوشنبه در محل معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به اینکه سند ارتقای جایگاه زنان در شورای توسعه استان به تصویب رسید، گفت: در البرز کارگروهی برای این اجرای این سند راهبردی، تشکیل شده است.

وی گفت: طرح تاب آوری اجتماعی با مشارکت معاونت امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری و استانداری البرز در استان اجرایی می‌شود و طی این توافق دو جانبه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، امید است که در استان پرجمعیت البرز این طرح به اهداف خود دست یابد.

استاندار البرز افزود: اجرای این طرح از اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و پیرو منویات مقام معظم رهبری است.

شهبازی با تاکید بر ضرورت نقش آفرینی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در راستای توانمندسازی بانوان و اجرای طرح تاب آوری اجتماعی، اضافه کرد: در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته تا شهریور ماه درصدد هستیم که شاهد نتیجه بخشی این طرح در البرز باشیم.

وی با بیان اینکه به جد از اجرای طرح تاب آوری اجتماعی و ارتقای جایگاه زنان در استان البرز حمایت می‌کنم، گفت: امید است با اجرای این طرح شاهد افزایش جمعیت مولد و کارآفرین به ویژه در حوزه بانوان باشیم.

کد خبر 4944731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha